lördag 21 november 2009

Dagens feministfitta

Jag vet, det har varit lite ont om feminism i bloggen so far. Det är någonting jag vill skriva mer om i framtiden!

Så jag funderade lite nu medan jag fixade min sista kanna kashmirite innan löning. Jag vill ju inte göra alla som googlar på "feminist uppsala" och hamnar här besvikna bara för att jag för tillfället inte skriver så mycket om feminism. Kanske skulle jag visa en bild på min håriga armhåla så att alla haters fick sina fördomar om feminister besannade?

Sagt och gjort. Eller försökt i varje fall. Jag kämpade tappert, men håren blev kameraskygga och syntes inte alls...


Turligt nog så ser jag ut lite grann som Charlize Theron i "Monster" utan smink och har dessutom på mig svart nagellack, så det löste sig ändå. Dagens feministfitta, gott folk!

2 kommentarer:

  1. Vill du bli ÄNNU mer förbannad?

    http://nejtillfeminism.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. John: Just för tillfället inte, jag har lite mycket annat att stå i. Någon annan dag kanske jag tar mig tid!

    SvaraRadera