fredag 20 november 2009

Ze pannkak goes Emo


10 saker that makes me a sad sad panda idag:

  1. Att tvättmaskinen där jag tvättade mina handdukar och lakan tyckte att det blev för varmt om motorn och stängde av sig två gånger, vilket gjorde att jag nu får torktumla halvtvättad tvätt torr för att ha någonting att sova på i natt.
  2. Att min sysselsättning en fredagkväll är att tvätta.
  3. Att det råder en katastrofal brist på chocolate chip cookies hemma hos mig.
  4. Att jag måste läsa och plugga och skriva merparten av den här helgen.
  5. Att Kyssars är så jävla dålig på att dissa.
  6. Att jag har mensvärk.
  7. Att jag inte hittar någon bra sida som streamar "Freaks and Geeks".
  8. Att jag bor i the dålig korridor of doom and eternal crappiness och förmodligen inte får ettan som jag har sökt.
  9. Att det är mörkt och grått och äckligt väder ute.
  10. Att jag har idétorka när det gäller bloggen och inte vet vad jag ska skriva eller vad ni tycker om att läsa.

5 kommentarer:

  1. Du borde låna Freaks and geeks-boxen av mig. Ja du läste rätt. Den rariteten har jag minsann kostat på mig (och för övrigt inte sett själv än, så jävla pinsamt). Och angående punkt 10, så är mitt favoritinlägg än så länge när du hyllade Borta med vinden... :) Nej men seriöst, mer listor! Favoritserier och böcker och filmer och filmkyssar (förutsatt att Dödligt vapen 3 är nummer ett)

    SvaraRadera
  2. HAHAHA FÖRLÅT det var inte meningen! Jag kunde inte låta bli!!!11 :(

    Ps. Jag kommer från och med nu kalla dig för "Pannkakan" eftersom jag regelbundet råkar skriva "Hillemuntpannkaka".

    SvaraRadera
  3. Ivona: Vad kostar du inte på dig i filmväg, kvinna? Tyvärr har jag ingen DVD, så det hjälps inte...!

    Rävvie: JAG TYCKER ATT VI SKA BLOGGBRÅKA! JAG KAN SKRIVA ATT DINA DREADS SER UT SOM FALUKORVAR! :D:D:D

    SvaraRadera