lördag 21 november 2009

Are you there, Jultomten? It's me, Hanna


Okej, seriöst nu tomten/gud/trevligt väsen som besannar folks önskningar.

Jag har haft ett jobbigt år. Jag har varit med om två heartbreaking break-ups, jag jobbade på två jobb samtidigt i somras och tjänade ändå typ noll pengar, jag har en komplettering från juridiktentan i våras som jag måste fixa i helgen och jag bor i en skitkorridor.

Jag fyller 22 om ett par veckor och snart är det jul, och det enda - JAG LOVAR, DET ENDA - som jag önskar mig är det här ettan som jag har sökt i huset på bilden.

Den ligger på tredje våningen och har snedtak med fönsterkupor vilket är typ det mysigaste jag vet. Den ligger i det enda område jag för tillfället kan tänka mig att bo i här i Uppsala. Den har en liten kokvrå och eget badrum där jag slipper andra människors pubeshår. Den är the lägenhet of my fucking dreams för tillfället.

(Och då är det ändå bara en jävla tjugokvadratare med en liten kokvrå och egen toa och dusch. Fatta hur lite det är jag ber om här!)

Snälla söta rara du. Kan inte jag få den? Snälla?

Jättesnälla?

Kom igenrå, schyssta! Jag jobbar ju för fan ideellt på min fritid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar