fredag 12 november 2010

Dag 01 - Presentera mig själv

Hej allihopa!



Hanna heter jag om det är nån som har missat det. Jag är 158,5 centimeter lång och snart 23 år gammal.

När jag var liten så hejade jag alltid i smyg på Vargen i Bamse. Mest för att Bamse var en sån dumdryg och självgod jävel av den typ som jag aldrig har lyckats överkomma min allergi för, men också för att jag kände igen mig i Vargen. Vargen som egentligen inte ville något ont, men alltid fuckade upp ändå.

Några saker jag har: en enarmad guldfärgad buddha, en död begonia, ett par smilgropar, ett ärr på min ena tumme, en grön ipod nano, ett vitt ögonbryn, ett litet studentrum med snedtak och fönsterkupa, tre stycken glas ifrån Indiska och anlag för visdomständer.

Några saker jag önskar att jag hade: Michael Cera som kompis, ett fett bankkonto, en riktig lägenhet, 48 timmar per dygn, en tidsmaskin och lite mer ork.

Om du klickar här så får du höra en av mina absoluta favoritlåtar of all time.

(För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras)

5 kommentarer:

  1. Åh. Kato! Hehe. Strö salt i jorden vetja!

    Och aaaargh. "Va ere för knepig bakgrund hon har runt sitt huvve?" funderade jag.

    Mäh. ÄÄÄÄÄH! Det är ju en PANKAKA! Sjukt fyndigt! BRA!

    SvaraRadera
  2. Jag känner en viss samhörighet med dig nu när jag får veta att du också har en död begonia.:)

    SvaraRadera
  3. Frikadellen: Haha, klart det är en pannkaka! Sjukt pixlig men ändå :)

    Gun: Ah, Döda Begoniors Sällskap! :)

    SvaraRadera
  4. Jag tror vi är rätt många som hejat på Vargen.

    SvaraRadera
  5. Frunatmaken: Skönt att höra att det är fler än jag!

    SvaraRadera