onsdag 17 november 2010

Dag 06 - Min dag

Vaknade upp hemma hos Mr F med känsla av att någon försökt rensa mig som en surströmming under natten och nu höll min ryggrad i ett pincettgrepp. Fick lite frukost på sängen och en värktablett innan herrn begav sig vidare till jobbet. Sen låg jag kvar och tyckte synd om mig själv en stund, innan jag lyckades somna om.

Masade mig senare till soffan för att äta godis från gårdagen och titta på random matlagningstävlingsprogram på TV. Masade mig vidare till bussen hem och läste på en artikel till dagens seminarium.

Genomled seminarium, bestämde pluggdejt med Isabella imorgon och gick hem. Gäspade. Och gäspade. Och gäspade.

Läste lite bloggar. Gäspade.

Återstoden av dagen - buss mot Stenhagen, rundtur på ICA Maxi, promenad hem till Mr F, somna på soffan medan Mr F lagar soppa. Senaste avsnittet av Conan och andra delen av den utökade versionen av The Fellowship of the Ring (jag är så white and nerdy).

Och nej, så här sanslöst jävla tråkigt kommer aldrig ett inlägg på min blogg vara igen. Lovar.

2 kommentarer:

  1. http://28.media.tumblr.com/tumblr_l9z7faHVAL1qa5ff2o1_r1_500.gif

    Hoppas animationen funkar...

    SvaraRadera
  2. Pannkakan... Du är ALDRIG tråkig!

    SvaraRadera