fredag 10 december 2010

Bloggpaus

Alltså. Jag är inte kul när jag just har gått och kärat ner mig i nån och allt är rosenskimrande.

Jag är som roligast när jag är olyckligt kär och nydumpad och skriver för att det är det andningshål jag har. När jag skriver för att hålla näsan ovanför vattenytan.

Nu planerar jag inte någon bloggpaus fram till den sorgliga dagen, för jag hoppas att den dröjer. Däremot tänkte jag pausa till dess att jag har något att berätta igen.

En guesstimation av när det kommer att hända?

Kanske så fort jag har postat det här inlägget, kanske om en vecka.

I'll be back, som Arnold brukar säga.

Tjo!

4 kommentarer:

  1. Nykär, då har du fullt upp med det ett tag. Njut!

    SvaraRadera
  2. Åhåhåhåhååå... kul för dig men TRAGIK för oss! Jag gillade att läsa dina små kuttrande nykära inlägg!

    SvaraRadera