måndag 6 december 2010

Uppdatera mera

Okej, jag är sämst men försök orka blogga när ni ligger hemma och snorar som en småbarnsförälder och ni blir yra av att ställa er upp för att allt trevligt gojs i bihålorna trycker på mot ena örat. Eh, just det!


Nåja, nån slags update utöver mina bihålors väl och ve:


1. Jag har inte sovit hemma sedan torsdag. Torsdag förra veckan, that is.

2. Vi har handikappanpassat Mr Fs lägenhet så att dvärgväxta snoriga norrländska Pannkakor kan leva och verka där i samklang med 187 centimeter långa Sparrisar.

3. Jag har fått en troslåda och har därmed skrinlagt mina planer på att kissa i väl utvalda hörn för att markera mitt revir. Även två hyllor i badrumsskåpet har övergått i min ägo.

4. Igår bakade vi pepparkakor i form av hukande hundar, sälar, dinosaurier jag inte kan namnet på, isbjörnar, springande giraffer och någonting som ser ut som en jävligt aggressiv och farlig fisk. Bildbevis kommer.

5. Vi spelar sjukt mycket Alfapet och jag får storstryk varje gång. Men det gör ingenting, för det är kul att lägga ut ord som "vaginal" och "lodis" (kan också vara därför det inte går så jättebra för mig...).

(Jag vet, nykära människors bloggar suger getpung.)

5 kommentarer:

  1. Alfapet är sjukt förrädiskt, när jag spelar med folk som har samma (dåliga) humor som mig så kan jag aldrig lägga ut obscena ord, men när jag spelar med folk som inte alls tycker att det är roligt så kan jag bara lägga ut "penis" och "anal" :(

    SvaraRadera
  2. Asch!

    Det är bara att gratulera den nykära!!! :)

    SvaraRadera
  3. Ey, en sak har jag undrat ett tag... varför "Mr F"? Facebook tells me other things, att du kanske gängar med en Mr D R? Aight?

    SvaraRadera
  4. Hehe men det är så otroligt fint att vara nykär! :)

    SvaraRadera
  5. Man får gratulera på den stora dagen! Och pelle, Mr F är ett (sjukt roligt) skämt från Arrested Development. :)

    SvaraRadera