lördag 18 december 2010

Ode till en kille som heter Pelle


(Det fina med att ha tillgång till nåns Facebook-foton)


Det är härligt när någon smeker ens storhetsvansinne,
trist bara när bloggen är den tråkigaste i mannaminne!
Pannkakan mobbar små EMD-fantjejer,
just nu kommer hon inte på roligare grejer
att skriva om, än andras tvivelaktiga smak
det inlägget kan hon ju stoppa upp där bak!

Nej, nu hyllar vi istället en särskild sorts kille
som bloggosfären skulle krylla av om Pannkakan fick som hon ville
Pelle, my main man när det kommer till humoristiska bloggar
En sorts propplösare som fjortisbloggskletet uncloggar!
En lisa för själen när Pannkakan har bloggtorka
- minst lika bra som en charter till Mallorca!


LÄS PELLES PERSONLIGA FÖR FAAAN!

4 kommentarer:

  1. NAW! :')

    (du är duktigare än mig på rim, fanimig!)

    SvaraRadera
  2. Ja ett stort tack till Pelle som lotsade mig (och säkert många fler) hit, här stannar jag! :)

    SvaraRadera
  3. Pelle: Awwwwhhh! AAAAAWWWWWHHHHH!

    Hääna Banääna: Vad kul! Du är varmt välkommen :)

    SvaraRadera
  4. Nejmen! Fint rim!

    Kommer ihåg att jag varit här förr men att jag slirveslarvade bort dig nångång i min ny-data-era. Jag välkomnar mig själv tillbaka!

    SvaraRadera