torsdag 17 juni 2010

Cirkussex?

Alltså, jag gillar ju er. Jag gör ju verkligen det! Ni är solen på min himmel och den återfunna Marabou Polka-kakan i min väska.

Men ibland förstår jag mig inte på er. Som när ni googlar er hit så här:


Vad då "girl cirkussex"? VAD ÄR cirkussex ens till att börja med?

Jag är seriöst för vanilj för att veta, men jag föreställer mig lots and lots of beastiality och dvärgar i clownkostymer i en salig och väldigt ohelig blandning med akrobatiska konster och ridpiskor.

Är jag helt ute och cyklar? Är det någon som vet? Vill jag veta ifall ni vet?

Så många frågor som jag inte vet om jag vill ha svar på!

(Jag vet, I'm only making it worse med mina spekulationer. Nu kommer jag garanterat få fler träffar på cirkussex! Jag kan lika gärna döpa om bloggen till cirkussexbloggen och kalla mig för cirkussexgirl_87.)

13 kommentarer:

  1. Ja men precis. Asså... Nu kom jag på en sak. Jag hävdar liksom att det finns en hel del som gör på fel sätt. Det FINNS det kanske inte? Det är ju trots allt bara min mammas rulle som ligger till grund för detta uttalande...

    SvaraRadera
  2. Cirkussexbloggen vore häftig, fast jag gillar ju Pannkaka jag...

    Till min blogg hittade någon genom sökordet underbensprotes. Jag har ingen förklaring funnit.

    SvaraRadera
  3. Boelbitar: Jag har sett det på fler ställen. Gärna på krogen om de inte har såna där skitstora toalettrullar och man helst vill röra så lite som möjligt därinne. Inte läge att börja rätta till toalettrullen då inte...

    SvaraRadera
  4. Anne: Nej, ibland förstår man bara inte hur någon har hamnat på ens blogg. Cirkussex liksom? Hur ofta skriver jag om det?! Eller du om underbensproteser för den delen.

    SvaraRadera
  5. Nej, gud, där brukar ju finnas lås och grejer på sådana stora rullar. Vem fan snor toapapper liksom?

    SvaraRadera
  6. Jag kan tala om att det är inte bara är lår som går ihop som ä din big thing, det är även cirkussex. JAG HAR TUR!

    SvaraRadera
  7. Öh, nu kom jag på... Jag har snott toapapper från skolan ex antal gånger... Kanske rättså smart att låsa in skiten after all.

    SvaraRadera
  8. BoelBitar: Hahaha, det kan alltså ha varit du som initierade låsfunktionen till att börja med?

    Anna: En grej till så har jag en helig treenighet att bygga bloggens nischning på!

    SvaraRadera
  9. jag har också så otroligt sjuka/perversa sökfraser. herre min je.

    man skulle kunna tro att det är någon form av erotisk verksamhet jag håller på med.

    SvaraRadera
  10. Emily: Ja, jag känner mig som en ständig besvikelse! Här sitter nån och letar efter lite kul cirkusporr och så hamnar man på min blogg! Stackars porrsurfare! :'(

    SvaraRadera
  11. I don't even wanna know vad folk söker på för att hamna hos mig.

    SvaraRadera
  12. Idag var det någon som landat hos Men Mia! efter att ha sökt på "trosor Hudiksvall". Ja, jag brukar ha trosor när jag är i Hudiksvall tänkte jag då :)

    SvaraRadera
  13. Myaraq: Haha, nej ibland mår man bäst av att inte veta...

    Mia: Hahaha, så himla knäpp sökning. Det är väl bara att gå in på närmaste klädkedja så borde man hitta ett par trosor även i Glada Hudik?

    SvaraRadera