torsdag 17 juni 2010

Pannkakan säljer sig

Hej och hå!

Nu testar jag för första gången i mitt bloggliv en sån där affiliatetjänst. Det betyder att det kommer visas lite reklam typ längst ner i menyn. Jag tänkte ge det en vecka och se om det är nåt för mig, annars återgår jag till reklamfritt.

Det som får mig att prova just den här tjänsten och inte nån annan är givetvis topplistefunktionen. Jag är ju en infernalisk topplistebitare och vill se mig själv klättra lite varstans så att mitt ego växer och frodas även i fortsättningen. Om jag kan få någon krona eller två så är väl det bara bra, även om jag betvivlar att jag kommer att komma upp i några utbetalningssummor...

Nåja, vill man testa så kan man klicka här.

4 kommentarer:

  1. Med lånta fjädrar i sin skrud, i gamens kalla skugga, blir penningen din enda gud, blott mammons lockrop hörs!

    Nåja, tror jag grejade 0,50 till dig! :)

    SvaraRadera
  2. Saganomenlott: Tack så mycket! Nu är jag 50 öre närmare att bli nästa Blondinbella! ;)

    SvaraRadera
  3. Hörrö...länken på "här" funkar inte! Kan det vara . efter com. tro? ;)

    SvaraRadera