tisdag 30 november 2010

Sås

Det ord som för tillfället beskriver mig bäst är nog fan sås. Jag såsar omkring i Mr Fs lägenhet, iförd Mr Fs slitna mjukisbrallor och snorar och gnäller över min onda hals och sjukliga trötthet.

Häromdagen konstaterade vi att vi är ihop. Om det gjordes under ett sentimentalt ögonblick i sängen medan vi bedyrade vår kärlek till varandra innan vi somnade tätt ihopslingrade i nån slags tvåmannaormgrop?

Näe, det slog oss snarare bara när vi inne på ICA Maxi pratade om vad VI hade hemma i VÅRT kylskåp och vad VI behövde handla. Så, nånstans mellan mejeriprodukterna och tacohyllan skedde det. Sen gick vi hem och skrubbade rent ugnen. True story.


(För övrigt var det fler på Fejsan som gillade att jag bakade lussebullar igår än att jag gått och blivit med ny boyfriend. Så jävla typiskt den svenska avundsjukan!)

5 kommentarer:

  1. SCHÄKTA!? Jag hade svea rikes bästa predikan om att jag tyckte att han verkade som en okeyyyy schnubbe. Säjeru nurå? :P

    SvaraRadera
  2. Anna: Haha, var då?

    Elsa: Jag vet :)

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas kärleken inte är lika förgängligt som lussebullar brukar vara.

    SvaraRadera