onsdag 24 november 2010

Skamlös reklam

Om man av någon anledning befinner sig i Uppsala på söndag, är sugen på billigt men gött adventsfika och vill höra Pannkakan do her thing (sjunga, that is (okej, kommer eventuellt att bli svårt att urskilja just min stämma, men ändå)) - då ska ni bege er till Smålands nation på Sankt Larsgatan 5!

Klockan 13 och klockan 14.30 sjunger jag och lite annat schysst folk en drös med julsånger. Det lät sjukt bra på repet i måndags och förhoppningsvis låter vi lika grymt på söndag. Komsi kom!

5 kommentarer:

  1. Släpper de in kreti och pleti utan kårleg menar du?

    SvaraRadera
  2. Hmmm å så jobbar en annan då... Landstingsanställd liksom... Synd!

    SvaraRadera
  3. Jag önskar att jag var det, i Uppsala.

    SvaraRadera
  4. N A Y E! Om jag inte var så fast här i stockhölmet så hade jag kommit dit. Med blommor i håret och händerna!

    SvaraRadera
  5. Anne: Jajemän! Öppet för allmänheten :)

    Lennart: Ja, det var synd!

    Knaada: Det hade varit mysigt :)

    Anna: Haha, du ska alltid vara värst!

    SvaraRadera